Vraag

Koppeling tussen ONS en Zenya - cliënten makkelijker opzoeken

  • 3 July 2023
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5

Incidenten worden gemeld middels Zenya. Zenya is gekoppeld aan ONS. Deze koppeling wil ik strakker inrichten.

Op dit moment is de inrichting dat ik kan zoeken op naam. Als ik op een achternaam zoek, zie ik veel cliënten staan. Nu ben ik op zoek naar een betere inrichting zodat we minder zoekresultaten krijgen. Bij voorkeur zou ik willen zoeken op 2 gegevens alvorens resultaten getoond worden. Bij voorkeur naam en geboortedatum invullen. Weet iemand hoe ik dit in moet richten in het systeem? 


2 reacties

Badge

Hoi,

Wij hebben bewust er voor gekozen om meldingen vanuit ONS te koppelen met Zenya.

De mic melding start dan niet in Zenya maar in ONS en wordt dan doorgezet naar Zenya.

We hebben hier bewust voor gekozen om risico te voorkomen dat je een verkeerde cliënt koppelt. 

Gr Marieke 

Reputatie 5
Badge +5

@m.degroot 

Dat is inderdaad wat veel klanten doen, zie 1 + 1 = meer! Koppeling Zenya en cliëntdossier Ons (Nedap) - Cello | Infoland Community

Daarnaast geef je aan dat je alleen op achternaam kunt zoeken. Ik vermoed dat jullie de opzoekknop in het meldformulier als volgt hebben ingericht.
Deze manier van inrichten betekent dat je de achternaam op het meldformulier intypt en dan op Enter drukt om een lijst met zoekresultaten te krijgen:

 

 

Als je deze instelling ongedaan maakt en in plaats daarvan de opzoekknop gebruikt, dan krijg je initieel een leeg venster te zien met een zoekbalk. Daar kun je vervolgens in de regel zoeken op cliëntnummer, achternaam en geboortedatum.

Open het formulierontwerp en dubbelklik op de opzoekknop voor toegang tot deze instellingen:
 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring