Vraag

Koppeling Zenya FLOW met HiX

  • 31 July 2023
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Wij willen graag een koppeling van Zenya FLOW met HiX. Daarvoor kunnen we, vanwege onze setting(Expertisecentrum voor epilepsie en slaapgeneeskunde, waar mensen wonen en als patiënt komen) alleen niet werken met de patiëntidentificatie, maar willen we op naam, geboortedatum, geslacht en voornaam kunnen koppelen. Vanuit ChipSoft krijgen we nu twee mogelijkheden voorgeschoteld, nl.

  • ADT ​Query op basis van extramuraal patiëntnummer
  • ADT Query patiëntkoppeling opvragen patiëntgegevens op basis van patiëntnummer

We vermoeden dat dit ons niet de gewenste koppeling oplevert. Iemand ervaring met HiX en weet of we met een van deze koppelingen wel op naam, geboortedatum, geslacht en voornaam kunnen koppelen? 


4 reacties

Hoi Wendy,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk zodat zij kunnen kijken wat wel of niet mogelijk zou kunnen zijn.

Inmiddels is er contact geweest en zijn de mogelijkheden besproken.

Reputatie 4
Badge +6

@Inge Kuijpers 

Aangezien Zuyderland Cure in 2024/2025 over gaat op het EPD van Chipsoft (HiX) zou ik graag wat meer informatie over de koppelingsmogelijkheden ontvangen. Dan kunnen we in de voorbereiding al rekening houden met eventuele inrichting / extra kosten.
Zou je me de mogelijkheden de er zijn kunnen toesturen (mijn mailadres is a.eichholtz@zuyderland.nl)? 
Dan kan ik deze input delen met mijn collega's die voor de implementatie van HiX verantwoordelijk zijn.


Alvast bedankt.

Groetjes

Annemari

@Inge Kuijpers

Aangezien Zuyderland Cure in 2024/2025 over gaat op het EPD van Chipsoft (HiX) zou ik graag wat meer informatie over de koppelingsmogelijkheden ontvangen. Dan kunnen we in de voorbereiding al rekening houden met eventuele inrichting / extra kosten.
Zou je me de mogelijkheden de er zijn kunnen toesturen (mijn mailadres is a.eichholtz@zuyderland.nl)? 
Dan kan ik deze input delen met mijn collega's die voor de implementatie van HiX verantwoordelijk zijn.


Alvast bedankt.

Groetjes

Annemari

 

@annemari.eichholtz  we gaan contact met je opnemen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring