Skip to main content

Ik heb een meldformulier gemaakt voor een RI&E voor een locatie, best uitgebreid. In het proces zijn twee invullers relevant. Nu vermoed ik dat ik de hele workflow moet laten starten met een meldformulier voor die specifieke locatie, ingevuld door een facilitair medewerker, om in de volgende stap in de workflow een workflow-/actieformulier te gebruiken voor de RI&E ingevuld door de teamleider van de specifieke locatie. Om dit te testen zou ik graag het formulier dat nu een (tweede) meldformulier is overzetten naar een workflow-/actieformulier. Kan dat? 

Of moet ik dan een nieuw meldingstype starten, het meldformulier exporteren en weer importeren? Ik zie bij de workflow-/actieformulieren geen mogelijkheid om ergens vandaan te importeren. 

Bedankt voor het antwoord. Groeten, Katrijn

Ik heb al contact gehad met support en weet inmiddels dat dit niet mogelijk is. Ik ga het formulier opnieuw opbouwen...

@k.prins 

Je kunt de reeds bestaande velden wel hergebruiken. Velden die reeds in een (meld-, coördinator- of actie)formulier zijn toegepast vindt je terug in een aparte sectie "reeds gebruikte velden” links van je formulierontwerp - het is denkbaar dat je daar naartoe dient te scrollen.

Reageer