Vraag

Locatie in overzicht meldingen

  • 12 July 2021
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Binnen het meldingstype ‘Veilig Incidenten Melden’ maken wij gebruik van de organisatie-eenhedenboom.

Als een coördinator het overzicht VIM meldingen opent dan kan zij/hij niet zien welke locatie betrokken is bij de melding zonder de melding te hoeven openen, aangezien alleen de afdeling in het overzicht wordt getoond.
Een oplossing hiervoor zou kunnen zijn dat we de afkorting van de locatie achter de afdeling zetten, maar we maken binnen afdelingen al gebruik van afkortingen tussen () en dat maakt het er dan niet overzichtelijker op.
Zij er instellingen die hier iets anders op bedacht hebben?


4 reacties

Hoi @Kluijfhout,

Excuses voor de late reactie. Wordt de locatie ergens in een apart veld ingevuld? Je zou dat veld dan kunnen toevoegen als kolom aan het overzicht van VIM meldingen. Je zou het veld ook op kunnen nemen in de samenvatting van de melding.

Reputatie 1
Badge +5

Hallo Inge,

Dank voor je reactie.

De locatie is een onderdeel van de organisatie-eenheid, maar kan ik niet apart kiezen in het filter.
Kan ik een samenvatting opnemen in het overzicht van alle meldingen en komt dan zowel de locatie als de afdeling erin te staan?
 

 

@Kluijfhout ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij kunnen dan wat meer informatie bij je opvragen om je verder te kunnen helpen.

Reputatie 3
Badge +4

Dit betreft een bug in onze software.

 

De status van deze bug is te vinden op : https://mijn.infoland.nl/bugs  → zoeken op bug nummer 62079

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring