Beantwoord

Mail acties met filter op subitems bij kiezen uit organisatie eenheden

  • 8 August 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Als er bij ons een calamiteit gemeld wordt, moet de manager van de betreffende afdeling daar een melding per mail van krijgen.

Om dit te regelen heb ik een actie uitgezet voor het verzenden van een mail met filter calamiteit en een filter voor de afdeling waarop gemeld wordt zodat de juiste manager de mail krijgt.

De mail wordt helaas niet verstuurd. Kan dat komen doordat ik bij de organisatie-eenheden afdeling inclusief submappen heb aangevinkt? Als ik alles afzonderlijk aanvink komt de mail wel aan namelijk, maar dat is niet echt handig omdat het soms om heel veel subafdelingen gaat, die dan allemaal in de filterregel benoemt worden.

Hoe zit dat?

 

 

 

icon

Antwoord op het topic Jenny 8 August 2023, 15:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Hoi Elke,

In je voorbeeld van de organisatie gebruik je het compliance veld. Klopt dat? Het is mijn ervaring dat het niet uitmaakt hoeveel je aanvinkt. Wel is het compliance veld een ander veld als de ‘organisatie-eenheid. lijkt gelijk maar is het niet. De aanvink optie betreft submappen werkt bij ons heel goed betreft het versturen van e-mail of eventueel een actie.

 

Ik weet niet of je de andere rechten van de meldingstype veel gebruikt. je kan eventueel ook de betreffende persoon bij de rechten zetten op ‘analyse’ en dan aangeven dat de e-mail naar de personen die op ‘analyse’ staan verstuurd moet worden.  Ook dat werkt heel goed.

Hoi @Elke de Boer,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk zodat zij wat meer informatie over de inrichting van jullie meldingstype kunnen opvragen.

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt.

Ik denk dat het inderdaad daar aan ligt. Had het verschil tussen de compliance en de "normale" organisatie eenheden niet goed op mijn netvlies.

De suggestie van Jenny leidde inderdaad naar de oplossing.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring