Vraag

Mail naar eigenaar bij (alle) ingevulde formulieren

  • 26 July 2019
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5
Goedendag,
(Nog) een verzoek aan de ontwikkelaars. Zie titel.
Eigenaar ziet wel bericht in Takenoverzicht als een relevant formulier is ingevuld, maar krijgt er geen mail over. Volgens mij kan de efficiëntie/doorlooptijd van meldingen hiermee verhogen. Immers, nu moeten eigenaren (vaak drukke afdelingshoofden of VIM-teamleden) naar hun takenoverzicht om te zien hoe het ervoor staat...
mvg Bart Vosters

3 reacties

Hoi @Bart VVV ,

Als de formulieren ingevuld worden via een actiepunt, dan kan de eigenaar een mail krijgen door het betreffende abonnement aan te zetten. Hiervoor klikt deze gebruiker op zijn inlognaam rechtsboven en kiest dan voor 'Mijn abonnementen'.
Daar kan dan de frequentie voor de e-mailberichten worden gekozen:

Reputatie 2
Badge +5
Dag Inge,
Bedankt voor de tip, ik zal het de eigenaren mededelen.
Kan ik het (als beheerder) ook instellen voor hen/anderen? Ik zou dit het liefst per groep doen (bij gebruikersgroepen kon ik het niet vinden, bij indiv. gebruikers wel).
gr Bart
Je kunt de abonnementen alleen bij gebruikers instellen. Dit kun je wel doen voor meerdere gebruikers tegelijk. Je selecteert dan de betreffende gebruikers en klikt op 'Wijzigen' en kiest vervolgens 'Abonnementen wijzigen (notificaties)'.
Tip: als je de kolom 'Gebruikersgroepen' toevoegt aan de lijst van gebruikers (via de 'Kolommen instellen' knop rechts boven de lijst), kun je daar op filteren en zo alsnog alle gebruikers uit een groep selecteren.

Daarnaast kun je dit abonnement standaard instellen voor nieuwe gebruikers via Applicatiebeheer > Gebruikers > Standaard instellingen voor nieuwe gebruikers.

Let op: gebruikers kunnen altijd zelf nog hun instellingen voor abonnementen wijzigen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring