Skip to main content

Wij hebben een meldformulier waar de melding retour kan worden gestuurd naar de melder om het aan te passen.

Is het mogelijk dat er een mail wordt verzonden naar degene die de melding retour heeft gestuurd wanneer de melder het formulier met aanpassingen heeft verstuurd?

Hoi ​@J.erhardt,

Wanneer de melder het meldformulier weer verzendt, krijgt de eigenaar van de melding hiervan een e-mailbericht.

Via ‘Abonnementen’ kun je dit bericht aan- of uitzetten. Het gaat dan om het bericht ‘De actie 'meldformulier wijzigen' van een aan mij toegewezen melding is afgehandeld’.

Hoi Inge,

Bedankt voor je antwoord.

Nu heb ik nog een vraag: Kan een actienemer de melding ook retour melder sturen? Zo ja, wordt er bij het opnieuw insturen door de melder weer het actiepunt verstuurd naar de actienemer?

Nu heb ik nog een vraag: Kan een actienemer de melding ook retour melder sturen? Zo ja, wordt er bij het opnieuw insturen door de melder weer het actiepunt verstuurd naar de actienemer?

Dit zijn de antwoorden:

1. De actie "Meldformulier terugsturen naar de melder” is voorbehouden aan de rol van coördinator of eigenaar van een melding
  2. Iedereen die een tijdelijk opgeschort actiepunt heeft dat heropend wordt zodra de melder het meldformulier opnieuw indient krijgt daar een emailbericht van. Voor zover mij bekend kun je dit bericht niet uitschakelen. Daarnaast wordt er via het bijbehorende systeemsjabloon duidelijk aangegeven dat de inhoud van het meldformulier gewijzigd is,

Reageer