Beantwoord

Mails deadline verbeteractie melding '...' is verstreken.

  • 6 March 2024
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Is het mogelijk om deze mails niet te ontvangen? We hebben gezocht bij abonnementen maar zien het misschien wel iets het hoofd!

 

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 11 March 2024, 14:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Marly,

 

Welkom op de community!

Dit gaat volgens mij om een actiepunt wat aan je is toegewezen waar de deadline is verstreken.

Dit vind je terug bij "Mijn abonnementen” bij het abonnement: Deadline van een aan mij toegewezen actiepunt is verstreken

Deze kun je op "Nooit” zetten.

Badge

Hoi @e.franssen 

Dankjewel voor je reactie. Het zijn geen actiepunten die aan mij toegewezen zijn, maar waar wij als kwaliteitsmedewerkers waarschijnlijk ‘coördinator’ van zijn. Het abonnement wat jij noemt heb ik al op ‘nooit’ staan. Misschien dat je nog meer opties hebt om te proberen? :)

Hoi @e.franssen 

Dankjewel voor je reactie. Het zijn geen actiepunten die aan mij toegewezen zijn, maar waar wij als kwaliteitsmedewerkers waarschijnlijk ‘coördinator’ van zijn. Het abonnement wat jij noemt heb ik al op ‘nooit’ staan. Misschien dat je nog meer opties hebt om te proberen? :)

 

Dan gaat het waarschijnlijk om dit abonnement ‘Deadline van een actiepunt van een aan mij toegewezen melding is verstreken’, ook hiervoor kun je e-mailberichten op ‘Nooit’ zetten. Let op: dit geldt dan voor de e-mailberichten van alle meldingstypes.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring