Skip to main content

Goedemiddag mede Zenya FLOW gebruikers,

Momenteel heeft elke case zijn eigen toegewezen eigenaar. Deze ontvangt e-mails wanneer een actie in de betreffende case zijn deadline heeft verstreken (instelbaar in abonnementen). 

Wanneer we op de statusovergang een mede-eigenaar zouden toevoegen, vroeg ik me af of deze dan ook alle relevante e-mails zal ontvangen zoals dit het geval is bij de ‘1e eigenaar’, zoals bijvoorbeeld de actiepunten die de deadline hebben verstreken.

Alvast bedank voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet, 

Rob Goedhart

Hallo ​@Goedhart 

Via abonnementen wordt er geen e-mail gestuurd naar mede-eigenaars.

Het versturen van notificaties aan mede-eigenaars werkt hetzelfde als e-mail sturen aan overige betrokkenen. Je kunt er een “e-mail versturen” actie voor toe te voegen in de workflow om de mede-eigenaars op de hoogte te brengen.

Het lijkt mij wel wenselijk dat ook de mede-eigenaar e-mails krijgt over de melding. Bijvoorbeeld wanneer de deadline verstreken is, of als er actiepunten zijn afgehandeld. Zo wordt de mede-eigenaar ook actief betrokken bij het proces rondom de melding.

Hallo ​@saruijs 

Je zou hiervoor een nieuw idee kunnen toevoegen. Mogelijk zijn er meer organisaties die hier interesse in hebben.

Reageer