Vraag

Meldformulier kopieren en workflow in kopie aanpassen

  • 11 December 2023
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Ik ben bezig met het verfijnen van de workflow van ons MIC/MIM formulier.

Dat geeft gedoe voor gebruikers en onrust bij mij.

Als ik het meldformulier kopieer, kan ik dan de workflow van de kopie aanpassen, zonder dat dit effect heeft op de huidige workflow?

Kan ik de kopie later gebruiken als standaard formulier en de huidige versie dan verwijderen, zonder dat de meldingen en rapportage daar last van hebben?

Ik heb uiteraard ook gekeken bij de informatie die ik op deze site kan vinden, maar die lijkt summier, of ik kijk niet goed.

Ik heb tot nog toe het werken met Infoland applicatie mezelf aangeleerd, met hulp van een collega. Alles was al ingericht toen ik kwam en werd gedragen door een collega. Zij is nu weg en ik zou graag een training volgen. Bestaat dat nog?

 

Hartelijke groet,


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Sanne Poort 

Dag Sanne, ik denk dat je best contact neemt met de service desk van Infoland met je vragen rond het meldformulier gezien deze toch wel belangrijk zijn !!

Zelf werk ik ook met een kopie van het meldformulier om dingen uit te proberen maar dit mag je nooit ter vervanging zien van het huidige meldformulier. Aanpassingen die OK zijn doe ik opnieuw in het huidige meldformulier !!! Dit zijn immers voor het systeem 2 aparte meldformulieren.  Wat je wel en niet kan/mag doen laat ik daarom graag aan experten over gezien dit inderdaad wel invloed heeft op melden, opvolging meldingen en rapportages.

Online trainingen op de community kan je vinden onder de button Trainingen en supportartikelen:

https://community.infoland.nl/trainingen-zenya-106

Op de Website van Infoland kan je info terugvinden over fysieke opleidingsmomenten:

https://zenya-software.com/trainingen/

Gewoon even een melding doen bij de service desk lijkt me het verstandigste :)  en veiligste !

Reputatie 2
Badge +6

Dank je wel Els! Daar ga ik naar kijken.

Hartelijke groet,

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring