Skip to main content
Antwoord

Meldformulier terug naar melder met inactief account

  • May 10, 2022
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Klopt het dat een melding terug kan worden gestuurd naar de melder als het account van deze melder ondertussen inactief is?

Dit lijkt me niet de bedoeling. Is het mogelijk om in zo’n geval een alternatief account kan worden aangeduid om de aanpassing uit te voeren?

Antwoord op het topic Marcel Maertens

Dit betreft een bug in onze Software:

 

Je kunt de status vinden op: https:/mijn.infoland.nl/bugs → zoeken op bug 64763

2 reacties

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

Beste @Lotte van Boxel Ik heb een melding aangemaakt bij onze Servicedesk. Zij pakken deze melding verder op.


Marcel Maertens
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • May 27, 2022

Dit betreft een bug in onze Software:

 

Je kunt de status vinden op: https:/mijn.infoland.nl/bugs → zoeken op bug 64763