Bij het TIM formulier hebben we de voorkeurscoördinator gewijzigd. Echter, de meldformulieren komen niet bij haar binnen. Kan dit komen doordat het e-mailadres dat achter de knop versturen staat, nog aangepast dient te worden? Zo ja, waar kan ik dit aanpassen.
Want wanneer ik het meldformulier open via iTask zie ik de knop versturen niet in het formulier. Ook bij de eigenschappen van het formulier of het tabblad Algemeen heb ik geen mogelijkheden om het e-mailadres aan te passen.
Maar wanneer ik het meldformulier open via de link achter de koppeling
Applicatiebeheer --> mobiele en externe toegang --> transmuraal melden --> URL (zie afbeeldingen in de bijlage) zie ik de knop versturen wel. Echter deze kan ik niet aanpassen.
Wie kan mij helpen. Ik hoor graag.
Bladzijde 1 / 1
Een melding gedaan via een mobiel formulier, komt binnen in 'Meldingen' (iTask) en van daaruit start de workflow. De melding wordt dan toegewezen zoals dat in de workflow is bepaald.
Aan de 'versturen'-knop op het formulier is dus niet direct een e-mailadres gekoppeld.
Volgens mij wordt de melding standaard toegewezen aan de voorkeurscoördinator, en wordt een taak toegewezen in de takenlijst. Als je wilt dat de voorkeurscoördinator ook direct een email notificatie krijgt moet je dat in de wordkflow via een apart email sjabloon bouwen,...dacht ik.
Moet je gewoon even testen "naar jezelf".
Moet je gewoon even testen "naar jezelf".
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.