Beantwoord

Meldformulieren en actieformulieren kopiëren tussen meldingstypes?

  • 7 October 2020
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6

Hoi,

Ik ben sinds mei aan het werk met iProva dus nog steeds een newbie.

Nu ben ik een (nieuw) meldingstype aan het ontwerpen, maar ik kom er tijdens het ontwerpen achter dat het gekozen workflow sjabloon te weinig statussen heeft. Ik heb begrepen uit de community dat ik de workflow van een bestaand meldingstype niet meer achteraf kan aanpassen (https://community.infoland.nl/stel-je-vraag-43/workflow-aanpassen-in-bestaand-meldingstype-1780) maar dat ik hier voor een nieuw meldingstype moet aanmaken. Nu is dit geen probleem, maar is het mogelijk om de formulieren die ik al ontworpen heb te kopiëren naar het nieuwe meldingstype? Dat scheelt tijd met alles opnieuw inrichten.

 

Ik had het al geprobeerd met de optie kopiëren binnen formulieren, maar dan kopieerd hij het formulier alleen binnen het meldingstype, niet naar een ander type. Ook via meldingstype exporteren en importeren werkt het niet want dan krijg ik hetzelfde workflow sjabloon.

Is er iets wat ik over het hoofd zie? Of is dit gewoon niet mogelijk zoals ik het wil?

 

Alvast bedankt,

Annette Gerrits

Quality Engineer Van Heek Medical

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 8 October 2020, 09:13

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @AnnetteG,

Je ziet niets over het hoofd, dat is inderdaad niet mogelijk.

Als het veel werk is om een geheel nieuw meldingstype in te richten, zou je ook kunnen overwegen om door Infoland statussen en statusovergangen toe te laten voegen aan je bestaande meldingstype. Je kunt daarvoor contact opnemen met onze servicedesk.

Reputatie 3
Badge +4

Deze vraag heb ik vandaag ook gesteld!

Jammer dat dit niet mogelijk is..

Reputatie 5
Badge +6

Graag sluit ik me nog aan bij bovenstaande.

Zelf ben ik eveneens op zoek gegaan naar de mogelijkheid om formulier die al ontworpen zijn te  kunnen kopiëren naar een ander meldingstype.

Ik lees hier dat dit niet kan en het zou fijn zijn mocht dit mogelijk gemaakt kunnen worden…

Misschien dat er meerdere Flow gebruikers zijn die hier behoefte aan hebben en we er een wens van kunnen maken?

Badge +2

Laat ik nu naar precies dezelfde optie aan het zoeken zijn nu. Bestaand meldigsformulier kunnen kopiëren naar een nieuw meldingstype. Omdat de basis goed te hergebruiken is en je het wiel niet opnieuw uit hoeft te vinden dan. Enkel wat velden hoeven te wijzigen.

<O, je kunt het wel kopiëren! Je kunt het bestande meldingstype exporteren, en dan in een nieuw meldingstype importeren!>

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring