Skip to main content

we hebben geconstateerd dat de afhandelaar van MIM dit niet goed gedaan heeft in FLOW. wel zijn alle acties netjes gedaan en er is contact geweest met de melders maar de afhandelaar is vergeten de MIM op afgehandeld te zetten. Dit betreft meldingen van vorig jaar. We kunnen deze uiteraard wel in 1 keer afhandelen maar krijgt de melder daar dan een mailbericht van? Dat willen we eigenlijk niet. Kunnen we dat (tijdelijk) uitzetten? Zo ja hoe dan?

Ik heb gezocht naar het antwoord hier in de community maar kan het helaas niet vinden.

 

groetjes

 

Ineke 

dank voor de reactie; we hebben het even nagekeken (onze vaste applicatiebeheerder is met vakantie en zijn collega wist het niet ) en we hebben gelukkig niet ingericht dat de melder een mail krijgt. we gaan nu alle oude meuk afhandelen (in 1 keer uiteraard :))


Hi @Ineke van Felius,

De melder krijgt niet standaard een mail dat zijn melding is afgehandeld. Dit dient door de organisatie zelf ingesteld te worden op de statusovergang naar de eindstatus,
Als daar geen e-mail actie is ingesteld naar de melder, dan zal er ook geen mail worden verstuurd naar de melder.


Reageer