Beantwoord

Melding toewijzen, notificatiemail

  • 19 July 2023
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Dag, 

binnen onze organisatie komt het nog al eens voor dat we een melding toe willen wijzen aan een andere organisatie eenheid. Hierdoor veranderd ook de coördinator van persoon. De nieuwe coördinator ziet deze, voor hem, nieuwe melding wel terug in zijn takenlijst maar krijgt hier geen e-mail notificatie van zoals we dat nu via de workflow wel in hebben gericht voor nieuw ingediende meldingen. 

Dit vindt men een gemis. Echter krijg ik niet gevonden hoe ik aan deze processtap een e-mail notificatie kan hangen. Wie kan mij hierbij helpen? 

 

Alvast bedankt.

Groetjes Nicole

icon

Antwoord op het topic Els Lowette 19 July 2023, 10:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Nicole Theunissen 

Dag Nicole, heeft u al eens nagezien of onder Abonnementen - van de gebruikers waaraan u de melding toewijst - aanstaat dat ze een e-mail wensen te ontvangen?

De gebruiker kan het zelf nazien en aanpassen

Of u kan onder applicatiebeheer - gebruikers - tabblad Abonnementen -  ook al even nazien voor de gebruiker en eventueel aanpassen (mits hun akkoord uiteraard :) ).

Zelf heb ik al vaak dergelijke vragen/opmerkingen van gebruikers kunnen oplossen door hun abonnementen correct in te richten.

Maar mogelijks is er een andere oplossing voor uw vraag, ik volg dan ook met interesse andere reacties :)

Hoi,

Naast wat @Els Lowette noemt kan het ook nog zijn dat in het meldingstype is aangegeven dat e-mailabonnementen voor het toewijzen van meldingen onderdrukt dienen te worden. Zie hiervoor ook de uitleg in deze training:
 

 

Mocht je het probleem niet op kunnen lossen, neem dan contact op met onze servicedesk zodat zij het verder op kunnen pakken.

Reputatie 5
Badge +6

@Inge Kuijpers 

Wanneer je het vanuit het meldingstype aangeeft dat e-mailabonnementen voor het toewijzen van meldingen onderdrukt dienen te worden, kan de individuele gebruiker dan via instelling van zijn abonnementen dit alsnog aanpassen of worden dan de individuele instellingen overruled? 

@Inge Kuijpers

Wanneer je het vanuit het meldingstype aangeeft dat e-mailabonnementen voor het toewijzen van meldingen onderdrukt dienen te worden, kan de individuele gebruiker dan via instelling van zijn abonnementen dit alsnog aanpassen of worden dan de individuele instellingen overruled? 

 

De individuele instellingen worden dan overruled.

Reputatie 1
Badge +5

Hoi,

Naast wat @Els Lowette noemt kan het ook nog zijn dat in het meldingstype is aangegeven dat e-mailabonnementen voor het toewijzen van meldingen onderdrukt dienen te worden. Zie hiervoor ook de uitleg in deze training:
 

 

Mocht je het probleem niet op kunnen lossen, neem dan contact op met onze servicedesk zodat zij het verder op kunnen pakken.

Dank! ik heb het aangepast

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring