Op dit moment is het niet mogelijk om meldingen in veelvoud aan te vinken en te verwijderen, maar moet ik melding per melding, één voor één, verwijderen. Vooral in een implementatiefase waarin veel getest wordt is dit niet handig. Het zou wenselijk zijn om dit alsnog te kunnen. Alvast dank.
Met vriendelijke groet,
Rowen Zotti-Bours
Bladzijde 1 / 1
Hoi Rowen,
Gaat je vraag over meldingen uit de module FLOW? In dat geval: ben je bekend met ‘Meldingen opruimen’ in Applicatiebeheer > Meldingen? Daar kun je meerdere meldingen tegelijk verwijderen.
Of gaat je vraag over de berichten bij Mijn taken? Ook daar kun je meerdere berichten selecteren (of alle berichten tegelijk) en deze verwijderen.
Als je iets ander bedoelt, heb je dan misschien een schermafdruk om je vraag te verduidelijken?
Hallo Inge,
Dank voor de reactie. Dat klopt. Maar binnen applicatiebeheer > meldingen opruimen kunnen toch alleen de mensen met rechten meerdere meldingen tegelijk verwijderen? Ik doel inderdaad op de taken rechtsboven. Berichten kunnen in meervoud worden aangeklikt en verwijderd, meldingen daarentegen niet (zie onderstaande afbeelding).
Met vriendelijke groet,
Rowen Zotti-Bours
@rowenzottibours
Taken over meldingen kunnen op drie manieren 'verwijderd’ worden uit het takenoverzicht:
Je handelt de taak (actiepunt of melding) af
Je zorgt ervoor dat de meldingen afgesloten worden, alle taken over die meldingen worden dan gesloten. Belangrijk naar de toekomst toe:als je een melding met openstaande actiepunten sluit, dan worden de actiepunten automatisch gesloten. Handig voor testmeldingen, maar niet bij live meldingen.
Je verwijdert de melding die aanleiding is voor de taak via “Meldingen opschonen”
@Chaim Leunissen
Dat begrijp ik. Maar dan is het alsnog niet mogelijk om meerdere meldingen tegelijk te verwijderen in plaats voor één voor één (los van ‘meldingen opruimen’). Toch?
@rowenzottibours dat kan inderdaad alleen via de laatstgenoemde optie ‘meldingen opschonen'.
Je kunt taken niet verwijderen uit je takenlijst, ook niet één losse taak, omdat een taak altijd afgehandeld dient te worden. De taak verdwijnt alleen als deze is afgehandeld of wanneer de taak bij de ‘bron’ wordt verwijderd (bijvoorbeeld een actiepunt wordt verwijderd bij de melding).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.