Skip to main content

Beste allen,

 

Wij hebben iTask  sinds een jaar in gebruik voor het afhandelen van afwijkingen uit audits. Nu zijn wij toe aan het verbeteren van de werkwijze.

  1. Zijn er hier nog meer mensen die meldingen in iTask gebruiken voor audits? En zouden jullie met mij willen delen hoe jullie de flow hebben ingericht?
  2. En wat voor soort rapporten generen jullie op de dashboards ‘management informatie'?
  3. Gebruikt er ook iemand vragenlijsten voor audits?
  4. Zijn er onder jullie mensen die kaartenbakken  gebruiken voor rapporten?

Met vriendelijke groet,

 

Mara van Gool

Hallo Mara, 

 

In het Albert Schweitzer ziekenhuis gebruiken we de module Audits voor de registratie ervan.

Voor het uitvoeren van de audits wordt de module Vragenlijsten gebruikt.

Naar aanleiding van de uitgevoerde audits kunnen direct verbetermaatregelen maatregelen in iTask worden gekoppeld aan de audit en/of aan de ingevulde vragenlijsten. 

Onder Management informatie zijn rapportages over verbetermeldingen en vragenlijsten opgenomen. Van de kaartenbak maken wij geen gebruik.


Reageer