Meldingen met prioriteit - hoe laten jullie deze opvallen?

  • 12 January 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

Goedemorgen allen,

Binnen onze workflow maken we gebruik van meldingen met prioriteit (dit doormiddel van een veld dat aangeeft of de melding prioriteit heeft ja/nee). Ik vroeg me af of er ook op een andere manier onderscheid gemaakt kan worden tussen meldingen met prioriteit. Dit aangezien onze huidige werkwijze minder snel in het oog springt voor de gebruiker.

Ben benieuwd of en hoe andere collega’s meldingen met prioriteit kenmerken.

Dank. Met vriendelijke groet, Rob Goedhart   


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hallo Rob,

Een mogelijke manier om prioriteit aan te geven is door in de workflow een e-mail bericht te versturen naar de coördinator welke aangeeft dat de melder om prioriteit vraagt bij de melding. 
Stel bij dit actiepunt wel de voorwaarde in dat de het veld prioriteit gelijk is aan “ja”. 
In deze training wordt uitgelegd hoe je zo een actie punt toe kan voegen: Mogelijke acties op een statusovergang | Infoland Community

Reputatie 2
Badge +6

Hoi Rob,

Ik weet niet hoe jullie het nu doen, maar wij geven in de titel van de e-mail aan coördinator een aantal zaken mee. Het volgende hebben we in het onderwerp van de e-mail (systeemsjabloon) opgenomen.

@@case_type@@ melding @@case_number@@ is aan u toegewezen voor afhandeling. @@case_summary@@ 

 

In de casesummary staat bij ons:

Incidentmelding: [Soort incident], door een: [Melder is <rol>], Risicoscore melder: [Risicoscore]  

Vooral die risicoscore helpt de coördinatoren prioriteiten te stellen.

 

Voor calamiteiten, die de hoogste prioriteit hebben, krijgen enkele collega's een extra e-mail om ze daar extra op te attenderen.

 

Misschien kun je hier nog wat mee.

Succes,

Rinske

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring