Hallo Rob,
Een mogelijke manier om prioriteit aan te geven is door in de workflow een e-mail bericht te versturen naar de coördinator welke aangeeft dat de melder om prioriteit vraagt bij de melding.
Stel bij dit actiepunt wel de voorwaarde in dat de het veld prioriteit gelijk is aan “ja”.
In deze training wordt uitgelegd hoe je zo een actie punt toe kan voegen: Mogelijke acties op een statusovergang | Infoland Community
Hoi Rob,
Ik weet niet hoe jullie het nu doen, maar wij geven in de titel van de e-mail aan coördinator een aantal zaken mee. Het volgende hebben we in het onderwerp van de e-mail (systeemsjabloon) opgenomen.
@@case_type@@ melding @@case_number@@ is aan u toegewezen voor afhandeling. @@case_summary@@
In de casesummary staat bij ons:
Incidentmelding: gSoort incident], door een: nMelder is <rol>], Risicoscore melder: rRisicoscore]
Vooral die risicoscore helpt de coördinatoren prioriteiten te stellen.
Voor calamiteiten, die de hoogste prioriteit hebben, krijgen enkele collega's een extra e-mail om ze daar extra op te attenderen.
Misschien kun je hier nog wat mee.
Succes,
Rinske