Wij zijn als huisartsenorganisatie dit jaar gestart met FLOW en hebben verschillende meldingstypen ingericht. We willen nu kijken of we ook het proces van de aansprakelijkstelling kunnen inrichten in FLOW. Is er toevallig een organisatie die dit als ingericht heeft? We lezen het graag.
Hallo Inja,
Ik weet niet of je hier een kant-en-klare inrichting van kunt ontvangen. Sowieso is het lastig om als organisatie de meldtype inrichting van een andere organisatie over te nemen. Daar zitten de meeste bedrijven gewoon te verschillend voor in elkaar.
Is er specifieke problematiek waar je tegenaan loopt? Deze community is graag bereid om mee te denken en oplossingen aan te dragen, het helpt hierbij om een vraag te stellen over een specifiek probleem.
Groet,
Kees
We hebben ook bij de andere meldingstypen gebruik gemaakt van wat collega's al ingericht hadden. Het meldingstype kun je dan zelf aanpassen naar je eigen organisatie, maar je hoeft het wiel niet helemaal uit te vinden. Binnen de huisartsenzorg werkt dit echt naar tevredenheid.
Hallo Inja,
Dat geloof ik graag en het is mooi dat het met Zenya kan. Binnen de ziekenhuiszorg gebeurt het ook wel.
In verband met de grootte van een ziekenhuisorganisatie hebben we een ombudsfunctionaris, ik heb nog niet het verzoek gehad om een dergelijke inrichting te maken.
Hoe dan ook, ik ben altijd bereid om te helpen bij uitdagingen.
Veel succes met het meldingstype!
Vriendelijke groet,
Kees
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.