Opmaak excel-bestand na exporteren meldingen

  • 8 October 2018
  • 5 reacties
  • 402 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
Ik heb twee vragen:

  • In het excel-bestand van de meldingen die geëxporteerd zijn, zou ik het wenselijk vinden wanneer regel 2 in het excel-bestand, die nu wit gelaten wordt, verdwijnt. Dit is nl een overbodige witregel en voor het maken van draaitabellen niet wenselijk om te hebben. Nu moet ik iedere keer handmatig die witregel eruit halen. Kan de witregel uit het export-bestand?
  • Daarnaast wordt de cel (in het voorbeeld cel A1)van de kolom 'organisatie-eenheid' niet gevuld met de veldnaam van de onderwerpboom 'organisatie-eenheid'. De cel blijft leeg en ik moet dus iedere keer 'organisatie-eenheid' typen. Kan de cel gevuld worden met de veldnaam (onderwerpenboom) die in iTask staat?
Zie bijlage

5 reacties

Reputatie 6
Hoi Jeske, wij zien dit als twee bugs. Zou je deze bij onze servicve desk kunnen melden?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jeske, wij zien dit als twee bugs. Zou je deze bij onze servicve desk kunnen melden?

Gedaan 😀
Hallo Jeske,

Ben het er helemaal mee eens.
Hopelijk gaat infoland hier iets aan doen.
Reputatie 5
Badge +6

Hoi, 

Goed nieuws! Het niet tonen van de kolom voor de organisatie eenheid in de excel export is opgelost en wordt in de komende minor release (Zenya 6.2.0 update 1) uitgerold. 

Deze is ook terug te vinden in het bug overzicht op mijn.infoland.nl onder bug nummer 60723. 

Het probleem met betrekking tot de extra wit regel in de excel export is bekend onder bug nummer 61215. We hopen dit probleem binnenkort ook op te lossen! 

Reputatie 4
Badge +6

Fijn dat het niet tonen van de kolom voor de organisatie eenheid in de excel export is opgelost.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring