Skip to main content
Beantwoord

Opnieuw aanmelden nodig met link naar meldformulier

  • December 9, 2024
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img

We hebben op ons intranet linken rechtstreeks naar onze meldformulieren.

Regelmatig gebeurt het tegenwoordig dat de link niet werkt omdat de gebruiker nog niet is aangemeld.

Onze gebruikers worden automatisch aangemeld via SSO, maar als ze de rechtstreekse link gebruiken, dan slaat hij de SSO over precies en geraakt de gebruiker niet aan het meldformulier.

 

Hoe kunnen we best rechtstreeks linken naar een meldformulier zonder dat er problemen ontstaan bij het melden?

Antwoord op het topic Cindy Segers

Hallo ​@GuntherSJB 

Hoe werd de link aangemaakt die op het intranet is geplaatst?  Is dat via “Hyperlink maken” in het Zenya start menu?

3 reacties

Cindy Segers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • December 16, 2024

Hallo ​@GuntherSJB 

Hoe werd de link aangemaakt die op het intranet is geplaatst?  Is dat via “Hyperlink maken” in het Zenya start menu?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Reiziger
  • January 13, 2025

Hoi, 

 

Nee, we gebruikten gewoon de link die zichtbaar was als je het meldformulier opent. Maar heb nu de link aangepast via “Hyperlink maken” en dit geeft tot hiertoe geen problemen meer.

Dus eigenlijk moet je voor elke meldformulier dat je via je intranet wil aanbieden, een hyperlink aanmaken om bruikbaar te zijn buiten Zenya om.


Cindy Segers
  • Zenya Product Specialist
  • January 13, 2025

Hallo ​@GuntherSJB 

Dat is wel de bedoeling ja, daarvoor dient de “Hyperlink maken” functionaliteit. Je kunt eventueel slechts 1 hyperlink aanmaken naar het overzicht van meldformulieren.