Skip to main content

We hebben op ons intranet linken rechtstreeks naar onze meldformulieren.

Regelmatig gebeurt het tegenwoordig dat de link niet werkt omdat de gebruiker nog niet is aangemeld.

Onze gebruikers worden automatisch aangemeld via SSO, maar als ze de rechtstreekse link gebruiken, dan slaat hij de SSO over precies en geraakt de gebruiker niet aan het meldformulier.

 

Hoe kunnen we best rechtstreeks linken naar een meldformulier zonder dat er problemen ontstaan bij het melden?

Hallo ​@GuntherSJB 

Hoe werd de link aangemaakt die op het intranet is geplaatst?  Is dat via “Hyperlink maken” in het Zenya start menu?


Hoi, 

 

Nee, we gebruikten gewoon de link die zichtbaar was als je het meldformulier opent. Maar heb nu de link aangepast via “Hyperlink maken” en dit geeft tot hiertoe geen problemen meer.

Dus eigenlijk moet je voor elke meldformulier dat je via je intranet wil aanbieden, een hyperlink aanmaken om bruikbaar te zijn buiten Zenya om.


Hallo ​@GuntherSJB 

Dat is wel de bedoeling ja, daarvoor dient de “Hyperlink maken” functionaliteit. Je kunt eventueel slechts 1 hyperlink aanmaken naar het overzicht van meldformulieren.


Reageer