Skip to main content

Goedemiddag,

Op dit moment hebben we een groot exceldocument dat alle medewerkers bevat en waarin door personeelsdienst wordt geregistreerd, op aangeven van de leidinggevende, wie zijn jaarlijks ontwikkelings/evaluatiegesprek gehad heeft.

Dit document is totaal niet overzichtelijk en uiteindelijk zien we ook dat velen niet doen wat ze moeten doen.

Is het een haalbare kaart om dit uit te zetten in de module Flow?

Bijvoorbeeld: door een hoofdverpleegkundige een medewerker aan te laten melden door een melding te doen in FLOW => een actiepunt te genereren wanneer er een ontwikkelingsgesprek dient plaats te vinden => enzovoort.

Heeft iemand hier al een voorbeeld van of kan iemand hier ons mee op weg helpen?

Alvast bedankt!

Ulrike

Hallo Ulrike,

Om te reageren op jouw eerste vraag, ja, ik denk dat het mogelijk is om dit in te richten.

Kan je het proces bedenken dan kan je het maken, is het motto.

Meldingen in FLOW hebben doorgaans wel een kop en een staart, daarmee bedoel ik te zeggen dat het wel de bedoeling is dat je een melding op een gegeven moment afsluit. Uiteindelijk kan je alles binnen Zenya wel aan elkaar vastknopen om zo tot een werkbaar proces te komen.

Ik moet zeggen dat het meest overzichtelijke rapport te maken is met behulp van de Zenya Azure Database (uit te lezen met bijvoorbeeld PowerBI).

Hier zou je alle facetten per medewerker naast elkaar kunnen zetten. Denk aan;

• Of er al een melding is gestart in het jaar
    • In Zenya zelf zou je niet overzichtelijk kunnen zien voor wie er nog geen melding is.
  • Of er nog openstaande actiepunt is voor die persoon
  • Wat het antwoord is in één of meerdere velden

Zo zou ik nog wel even kunnen doorgaan.

Als jullie je zinnen hebben gezet om Zenya te gebruiken, stuur mij dan maar een persoonlijk berichtje wanneer je tegen specifieke problemen aanloopt bij de inrichting ervan.

Groet,

Kees 

Goedemorgen Kees,

Hartelijk dank voor je feedback, 

Ik ga in eerste instantie al eens met de personeelsdienst samen zitten om te kijken wat hun verwachtingen zijn. Wanneer ik ermee van start ga, dan weet ik dat ik met vragen bij je terecht kan. 🙂 Heel fijn.

Reageer