Beantwoord

Organisatie eenheid mobiel meldformulier

  • 19 June 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Goedemiddag,

 

Het tonen in een rapport van de organisatie eenheid pad is gekoppeld aan de onderwerpenboom

In ons  mobiele TIM formulier maken wij gebruik van het veld Compliance Organisatie-Eenheid en niet van de OE bij de onderwerpenboom omdat de externe melders vaak niet weten welke afd/eenheid zij moeten kiezen.

Dat maakt dat wij in ieder kwartaalrapportage handmatig het pad toevoegen om zo voor de te kunnen aangeven hoeveel transmurale incidenten er per eenheid zijn. 

Nu willen wij toch de onderwerpenboom voor toe gaan voegen zodat dit niet steeds een handmatige actie is en daarmee inefficiënt.

Wij hadden het idee om op het mobiele meldformulier dit als niet verplicht toe te voegen en op het coördinatorenformulier de verplichting aan te geven want de coördinatoren weten wel bij welke eenheid een afdeling hoort.

Echter zie ik nu dat wij geen keuze hebben. OE is standaard een verplicht veld op het meldformulier wat niet aanpasbaar is en is standaard een alleen leesveld op het coördinatorenformulier.

Iemand een goed idee hoe wij dit wel voor elkaar kunnen krijgen?

Groet Diana

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 20 June 2023, 08:18

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Diana,

Bij de eigenschappen van een mobiel formulier kun je aangeven dat de melder het onderwerp niet hoeft in te vullen en dat alle meldingen op één vast onderwerp worden gemeld.

Via een workflow-actie ‘onderwerp wijzigen’ kun je het onderwerp automatisch laten aanpassen, je moet dan alleen wel door de inhoud van bijvoorbeeld een ander veld kunnen bepalen wat het nieuwe onderwerp dan moet worden/

Op formulieren anders dan het meldformulier is het onderwerp een ‘alleen lezen’ veld, maar met jouw suggestie zou de coördinator nog steeds het nieuwe juiste onderwerp zelf moeten invullen. De coördinator kan dat nu ook doen, maar dan niet met een formulier maar via de knop ‘Toewijzen'.

 

Reputatie 4
Badge +6

@Inge Kuijpers 

Dank voor je reactie. Ik ga van de week eens uitproberen of dit ons helpt.

Wel jammer dat ik dit antwoord gister niet van je collega van de helpdesk ontvangen heb, want daar heb ik eerst de vraag gesteld voordat ik het op de community heb gezet.

Groet Diana 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring