Beantwoord

Organisatie-eenheid toevoegen aan sjabloon of aan samenvatting melding

  • 7 April 2022
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6

In de mail die je als coördinator krijgt als een nieuwe melding aan jou is toegewezen staat de samenvatting van de melding. Wij willen graag dat die mail ook weergeeft op welke afdeling (organisatie-eenheid in de boom) deze melding is gedaan. Ik heb dit op twee manieren geprobeerd, maar beide lukken niet door dezelfde oorzaak.

  • samenvatting melding aanpassen: organisatie-eenheid toevoegen. Dit is geen gewoon veld en kun je niet toevoegen.
  • systeemsjabloon aanpassen: ook hier krijg je de wizard waarmee je velden kunt toevoegen, en dit kan dus hier ook niet.

Twee vragen:

  1. Hoe kan ik de organisatie-eenheid toch toevoegen in de mail / samenvatting?
  2. Ik denk dat het ook voor andere sjablonen handig kan zijn om de organisatie-eenheid in een mail of samenvatting op te nemen. Kan deze mogelijkheid gecreëerd worden?
icon

Antwoord op het topic Job Kramer 7 April 2022, 15:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5

De organisatie-eenheid is vaak het onderwerpveld in het meldingstype en kan dan in de samenvatting worden opgenomen door het veld ‘onderwerp’ te kiezen.

 

Reputatie 1
Badge +6

Aha, dank je wel. Het is gelukt.

Reputatie 1
Badge +6

@Job Kramer , ik zit met hetzelfde als @ibeukel .

Hoe zie ik of de organisatie-eenheid het onderwerpveld in het meldingstype is en als dit niet het geval is: hoe maak ik de organisatie-eenheid het onderwerpveld in het meldingstype?

Reputatie 5

@lsnoei : je kunt in het beheer bij het meldingstype op het tabblad ‘onderwerpen' zien wat er als onderwerpboom is ingesteld (organisatieboom, andere onderwerpenboom of geen onderwerpenboom). En als je het wilt wijzigen kan dat op dezelfde plek.

Reputatie 1
Badge +6

@Job Kramer Duidelijk! Dank je.

Badge +2

ik heb een aanvullende vraag. Als ik Organisatie-eenheid toevoeg aan een sjabloon of aan samenvatting melding zou ik graag het hele hiërarchische pad erbij zien. Is dat ook ergens in te stellen? Vaak is aan het team niet te zien onder welk Organisatie eenheid het valt.

Hallo @willem.vander.meulen 

Op dit moment is het niet mogelijk om het volledige hiërarchische pad van de organisatie-eenheid te tonen in de samenvatting of sjabloon van de melding. Je zou hiervoor een nieuw idee kunnen toevoegen.

Mogelijk zijn er meer organisaties geïnteresseerd in dit idee.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring