Vraag

Organisatie Eenheid verwijderen bij onderwerpen meldingen

  • 6 March 2024
  • 1 reactie
  • 9 Bekeken

Badge

Ik zou graag een organisatie eenheid willen verwijderen bij de onderwerpen die gebruikt worden bij de meldingstypen. Wij maken geen gebruik van de onderwerpenboom.
In een ander topic las ik dat je via applicatiebeheer>organisatie naar organisatie-eenheden zou moeten kunnen gaan. Dit staat er bij mij niet, heeft dit met mijn rechten te maken?

Wel kan ik kiezen voor Organisatieniveau. Hier zie ik wel een overzicht van de niveaus maar ik kan hier niet op klikken om een bepaald team te verwijderen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat medewerkers via het meldformulier niet meer de optie hebben om het team aan te vinken dat ik verwijderd wil hebben? 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +3

Beste @ezandbergen ,

Om toegang te hebben tot de organisatie eenheden heb je beheerrechten nodig op dit onderdeel.

Deze beheerrechten kunnen worden aangepast door iemand die momenteel al Organisatie-eenheid beheerder is, bijvoorbeeld een applicatiebeheerder.

Middels: Applicatiebeheer> Organisatie: Organisatie-eenheden kun je bij Rechten instellen een andere gebruiker beheerrechten geven.

 

Om te zorgen dat medewerkers via het meldformulier een bepaalde organisatie eenheid (OE) niet meer mogen kiezen, hoef je deze echter niet te verwijderen.

Als je naar het meldingstype gaat, kun je op het tabblad ‘Rechten’ instellen welke gebruikers meldrechten hebben op iedere OE.
Door bij de OE waarop niet meer gemeld mag worden de meldrechten te verwijderen, zal deze niet meer zichtbaar zijn op het moment dat een medewerker een melding van dit meldingstype gaat inleggen.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring