Beantwoord

Overzicht van alle in gebruik zijnde formulieren in FLOW

  • 14 July 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Ik ben een beginnend Zenya Flow beheerder en heb wat hulp nodig waar ik zo snel niet uit kom.

Ik zou graag een volledig overzicht willen maken van alle formulieren in gebruik zijn binnen alle (statussen van) meldingstypes.

De enige manier die ik heb gevonden is dat ik elk meldingstype open en naar het tabblad Formulieren ga.

Daar zie je in principe een mooi overzicht voor dat meldingstype. Maar ik zou dus een totaal overzicht willen hebben, van alle formulieren over alle meldingstypen heen.

Heeft iemand hier een (niet al te tijdrovende) oplossing voor?

Alvast bedankt!

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 18 July 2022, 15:04

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @R.Verallo,

 

Vanuit Zenya is dit inderdaad enkel mogelijk door de meldingstypes af te gaan en op tab Formulieren te kijken welke formulieren er per meldingstype zijn.

Vanuit de database is het mogelijk om via een query deze informatie naar boven te halen. Je kunt hier zelf mee aan de slag gaan. In volgend rapportage artikel vind je een beschrijving.

Of je kunt het overzicht door Infoland laten bouwen, doch dit is dan via aanvullende support tegen betaling. Als je dit wenst dan kun je een e-mail met je verzoek sturen naar servicedesk@infoland.nl

Badge

@Cindy Segers Dank je wel voor je reactie!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring