Beantwoord

Personeelsnummer / inlognaam weergeven bij melder in Melding

  • 19 May 2022
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Is het mogelijk dat bij de meldingen niet alleen de naam van de melder te zien is maar ook het personeelsnummer? Ik kan het personeelsnummer uiteraard vragen, maar mogelijk is dit ergens een instelling? Ik hoor het graag!

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 25 May 2022, 17:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @lbruinen,

ik neem aan dat je bedoelt dat je het personeelsnummer al in het overzicht wil laten zien naast de naam van een medewerker?
En niet pas als je op een naam klikt onder het kopje "Gebruikersnaam” dat in jullie specifieke geval het personeelsnummer lijkt te zijn?

In dat geval ben je afhankelijk van de mogelijkheden die jullie synchronisatie koppeling van jullie gebruikers biedt.:

  • In geval van i+Sync (welke via LDAP met lokale AD's koppelt) geldt dat je redelijk wat mogelijkheden hebt om de format van de "volledige naam” te bepalen: het toevoegen van het personeelsnummer behoort mijns inziens tot de mogelijkheden, zie 
  • In het geval van een SCIM koppeling (die met ADFS of Azure AD koppelt) geldt dat die koppeling nog in ontwikkeling is. Bij mijn weten is het vermelden van een personeelsnummer in de 'volledige naam’ nog niet mogelijk.

Misschien is het goed als je inventariseert op welke wijze jullie de "user provisioning” hebben ingeregeld en je vervolgens contact opneemt met de Infoland Servicedesk?

Reputatie 2
Badge +6

Bedankt @Chaim Leunissen 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring