Skip to main content

PRI registreren in Zenya

• November 20, 2025
  • 5 reacties
  • 32 Bekeken

herma
Forum|alt.badge.img+5

Beste allen. 

Zijn er wellicht al ziekenhuizen die de PRI registreren in Zenya, Wij gebruiken nu vooral excellijstjes voor het proces (o.a. wie heeft wanneer welke PRI gedaan) en een excel sjabloon voor de registratie van de risico's, scores en verbetermaatregelen?

Mijn idee was om een Flow te bouwen voor de registratie van het proces (dat is niet zo ingewikkeld), maar de registratie van de PRI in Zenya zie ik nog niet zo voor me….

ik ben benieuwd en hoor graag.

groetjes Herma

5 reacties

• Starter
  • November 20, 2025

Dag Herma,

Binnen Treant hebben wij een PRI flow in Zenya gebouwd. Deze is sinds februari van dit jaar in gebruik en werkt goed. Het PRI rapport maakt hier ook onderdeel van uit. Mocht je hier meer over willen weten, dan is dat uiteraard mogelijk.

Annemarie Vos, Treant

herma
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Ervaren Conversator
  • November 20, 2025

Hoi Annemarie, goed te horen. Wil je me mailen dat we een keertje met je mogen meekijken hoe jullie het hebben ingericht? 

superdank alvast. 

• Starter
  • November 26, 2025

Goedemiddag, 

Graag zou ik ook een keer willen meekijken als dat mag? 

Wij zijn sinds dit jaar gestart met Zenya en ik heb ook de wens op de PRI in Zenya te kunnen opbouwen. 

Gr Chiel

Forum|alt.badge.img+5
  • Allesweter
  • November 28, 2025

Goedemiddag Annemarie,

Wij willen de PRI ook in Zenya registreren. Kan ik ook meekijken?

Groet,

Rosa

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

@herma ​@Rosa Brouwers ​@cwerner en ​@ANV 

Jullie kunnen jullie contactgegevens het best uitwisselen via deze optie Hoe maak ik gebruik van privéberichten? | Zenya Community

e-mail adressen in een reactie plaatsen kan betekenen dat ook niet-aangemelde gebruikers het mail adres kunnen zien. Hetzelfde geldt ook voor foto's en handtekeningen met naam en organisatie,