Hebben jullie ervaringen met clienten die de gemaakte MIC melding willen inzien en lezen? Er komt in hun dossier een nummer te staan na het maken van de melding, maar de inhoud kunnen ze niet zien. Zo ook collega's, die niet gemeld staan maar bijvoorbeeld wel betrokken waren bij de melding kunnen de melding niet inzien. Ik kan in de documenten niet vinden wat hierin de richt lijnen zijn? Iemand hier meer kennis over of ervaring mee?
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Wettelijk is bepaald welke gegevens inzichtelijk gemaakt kunnen (moeten) worden als er naar gevraagd wordt. Volgens mij heb je zelf de keuze hoe je dat dan inzichtelijk maakt. Je incidentsysteem is in dit geval je interne systeem en hoef je dus niet 1-op-1 te delen met een client.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.