Rapport van meldingen met openstaande actiepunten met een overschreden deadline

  • 27 January 2021
  • 0 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Beste Communityleden

Bij het maken van een rapport, nl. een lijst van actiepunten met overschreden deadlines is het instellen van het datumbereik niet zo gebruiksvriendelijk.

Concreet, een collega van me wil een rapport met meldingen van 01/01/2015 wat betreft de ‘datum verstuurd’, t.e.m. 31/12/2020.

Enkel meldingen mogen opgenomen worden waarvan er openstaande actiepunten zijn met een overschreden deadline (ook t.e.m. 31/12/2020).

Waarom kan er niet gewoon een datumbereik ingevuld worden wat betreft de deadlines, maar moet dit gebeuren vanaf de huidige datum? Dit is niet gebruiksvriendelijk aangezien je moet kiezen tussen dagen/weken/maanden/jaren. 

De Servicedesk liet weten dat:

  • Het rapport is bedoeld om een actueel overzicht van verstreken deadlines weer te geven, zonder dat u telkens het datumbereik hoeft aan te passen
  • Dat verklaart de keuze voor een datumbereik t.o.v. de huidige datum

Zijn er nog Communityleden die het een voordeel zouden vinden om de keuze te krijgen bij de opmaak van een rapport, tussen een vast datumbereik of een actueel datumbereik?

Alvast dank voor de reacties.

Vriendelijke groet,

Noortje



 


0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring