Beantwoord

Rapportage: Inhoud van een veld

  • 12 January 2023
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Hoi Allemaal,

 

In FLOW is er een veld aangemaakt van het type:  Hiërarchische lijst

Dit veld heeft meerdere niveaus (categorieën en subcategorieën):

 

Als er vervolgens een rapportage naar bv Excel wordt gemaakt, waar dit veld onderdeel van is, dan wordt in de rapportage alleen de subcategorie getoond:

  • Niet naleven van procedure……

 

Wat we graag zou willen zien is de categorie én de subcategorie, zoals dat ook getoond wordt in het meldingenoverzicht::

  • Mens > Niet naleven van procedure…..

 

Men zal voor het opzoeken van de categorie elke melding apart moeten openen.

Kunnen jullie (Infoland) dit aanpassen, zodat de categorie wel zichtbaar is in de rapportage? of doe wij wellicht iets niet goed en is het een instelling die we over het hoofd zien??

 

Heeft iemand anders ook deze ervaring??

 

Met vriendelijk groet,

Jeroen

icon

Antwoord op het topic Tino Brouwer 16 January 2023, 09:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @J.Roosen 

Een andere gebruiker heeft hier een lopend idee van lopen die op dit moment deels is opgeleverd: Hiërarchische velden in Rapportage | Infoland Community
Zie hier ook de reactie van Ivo van Kampen, die een mogelijke workaround geeft die de tijd kan overbruggen tot dit idee is opgeleverd:

Door de keuze opties in de hiërarchische lijst te voorzien van een afkorting bijvoorbeeld:
M - Niet naleven van procedure, protocol of werkinstructies; SOP niet gevolgd

Op deze manier is in de rapportage nog wel te achterhalen welke hoofdcategorie de optie toe behoord. 
 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring