Ik zou graag een rapportage willen draaien van verbetermaatregelen met de volgende kopjes:
organisatie eenheid
is het nav een audit en dan specifiek intern of extern
is de maatregel afgehandeld
wat is de verbetermaatregel
periode 2019 t/m 2022
Wie kan me helpen? Ik ben nieuw en ben nog zoekende hoe alles moet.
Antwoord op het topic Job Kramer
Dit klinkt als een rechttoe rechtaan “lijst van meldingen” rapport.
Meldingstype beperken op "verbetermaatregel” (anders krijg je geen toegang tot de specifieke velden van het meldingstype in de rapportdefinitie).
Organisatie-eenheid klinkt me als het onderwerpveld van het meldingstype, dus die zou je moeten kunnen kiezen in het lijstje van welke velden je wilt tonen
Aanleiding is vast een veld op het formulier (anders weet je dit niet in de melding en kun je er ook niet op rapporteren)
Of hij is afgehandeld zie je aan de status
“Wat is de maatregel” klinkt mij als een (tekst)veld op het formulier
Periode kun je bij het filter instellen op “datum verzonden”. Je kunt dit doen door 2 filter regels te maken. één voor groter of gelijk aan 1-1-2019 en één voor kleiner of gelijk aan 31-12-2022
Dit klinkt als een rechttoe rechtaan “lijst van meldingen” rapport.
Meldingstype beperken op "verbetermaatregel” (anders krijg je geen toegang tot de specifieke velden van het meldingstype in de rapportdefinitie).
Organisatie-eenheid klinkt me als het onderwerpveld van het meldingstype, dus die zou je moeten kunnen kiezen in het lijstje van welke velden je wilt tonen
Aanleiding is vast een veld op het formulier (anders weet je dit niet in de melding en kun je er ook niet op rapporteren)
Of hij is afgehandeld zie je aan de status
“Wat is de maatregel” klinkt mij als een (tekst)veld op het formulier
Periode kun je bij het filter instellen op “datum verzonden”. Je kunt dit doen door 2 filter regels te maken. één voor groter of gelijk aan 1-1-2019 en één voor kleiner of gelijk aan 31-12-2022
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.