Bij het instellen van rechten in een meldtype kan je de rechten van een organisatie-eenheid naar het klembord kopiëren en bij een volgende OE weer plakken. Dit is handig alleen merk ik dat de 1ste voorkeursactienemer niet mee naar het klembord wordt gekopieerd.
Bij het plakken van de rechten wordt deze niet automatisch ingevuld.
Is dit de bedoeling?
Bladzijde 1 / 1
Zojuist getest, bij mij wordt de instelling wel gewoon overgenomen.
Ook verschillende situaties getest, in alle gevallen neemt het de rechten gewoon over van de originele OE.
heb je wat schermafbeeldingen?
Groet,
Kees
@Kees van Roijen
Dag Kees, schermafbeelding zegt waarschijnlijk niet veel omdat ik de namen heb verwijderd.
Even toelichten: ik gebruik altijd gebruikersgroepen voor het instellen van rechten omdat dit handiger werkt bij wijzigingen.
Voor de Actienemer en 1ste voorkeursactienemer heb ik dus dezelfde gebruikersgroep gebruikt.
Wanneer ik de rechten uit onderstaande afbeelding kopieer naar het klembord en later weer plak in een andere OE wordt alle mooi overgenomen behalve de 1ste voorkeursactienemer…
Ik heb meermaals opnieuw de rechten naar het klembord gekopieerd maar telkens hetzelfde resultaat.
Ondertussen is het formulier ingesteld maar vond het nuttig om even te horen wat hiervan de reden kon zijn.
Alvast dank om even mee te denken.
Hierbij de schermafdruk:
Hoi @Els Lowette,
Vermoedelijk is dit een bug, ik zet je vraag daarom door naar onze servicedesk.
Het blijkt inderdaad om een bug te gaan met nummer 68562. Mocht je ook last hebben van deze bug dan kun je dat via Mijn Infoland aangeven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.