Vraag

Retour melder en workflow

  • 6 October 2021
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Badge

we hebben bij een meldings type de mogelijkheid deze retour melder te sturen met daarbij een te plaatsen opmerking.

de melder krijgt keurig de mail om de melding aan te passen en compleet te maken.

jammer is het dat de status van de melding hetzelfde blijft en er dus na het aanvullen van de melding geen trigger is om de coordinator via mail te melden dat melding is aangepast en weer opgepakt kan worden.

is er een manier om dit wel in te richten, of om bij keuze reour melder de status aan te passen naar ‘concept’ ?


1 reactie

 

Hoi @daniel de wit,

Via abonnementen kun je het abonnement aanzetten op het bericht “De actie ‘meldformulier wijzigen” van een aan mij toegewezen melding is afgehandeld'.

Als je eigenaar bent van de melding, ontvang je dan een bericht wanneer de melder het meldformulier opnieuw heeft verzonden.

Wanneer de actie nog openstaat bij de melder:

  • Zie je bij de details van de melding achter de status de tekst ‘formulier teruggestuurd’
  • Zie je in de lijst met meldingen bij de status ook de tekst ‘formulier teruggestuurd’
  • Kun je in de lijst bij filteren op status alle statussen kiezen met ‘formulier teruggestuurd’ om een overzicht van alle nog uitstaande acties
     

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring