@Els Lowette
Het verschil is dan dat coördinatoren geen meldingen kunnen afhandelen. Er dient dus altijd interactie te gebeuren door 1ste voorkeurscoördinator om de melding (flow) verder te laten verlopen.
Nee, de coördinatoren kunnen de meldingen afhandelen, echter is de eerste voorkeurscoördinator de eigenaar van de melding en zal hierdoor taken/mails van krijgen.
De tweede voorkeurscoördinator is geen eigenaar van de melding en zal hierdoor geen taken/mails van krijgen. Echter kan de tweede voorkeurscoördinator wel de melding afhandelen, omdat hij het recht heeft als coördinator
Wanneer 1ste voorkeurscoördinator aanwezig is kan ook de 2de voorkeurscoördinator de melding niet afhandelen?
De tweede voorkeurscoördinator kan de melding van de eerste voorkeurscoördinator afhandelen ook al is deze aanwezig.
Samengevat kom het er dan op neer dat enkel 1 persoon eigenaar is (en kan zijn) en enkel de eigenaar de melding kan afhandelen (voortgang flow).
Één persoon kan maar eigenaar zijn van de melding en zal daar ook een taak/mail over krijgen.
Alle coördinatoren die zijn ingesteld op het onderwerp waarop de melding is ingelegd kunnen de melding afhandelen want zij hebben het recht als coördinator.
Mocht er nog iets niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag.