Beantwoord

Speech service gebruiken voor invullen van een tekstveld

  • 24 January 2023
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hoi, we gaan binnenkort starten met een audit flow op de werkvloer op tablet.  Hier moet men soms grotere teksten ingegeven in het formulier.  Kunnen we hier MS of Google speech service voor gebruiken ?

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 24 January 2023, 12:07

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Arjen de Jong,

We ondersteunen dat nu nog niet, zie ook dit idee:

 

 

Reputatie 1
Badge +4

Ok Inge,  ik heb gestemd op dit idee,  maar ik denk dat dit wel prioriteit verdient,  ongeacht het aantal stemmen.  Zeker voor melden op de telefoon is voicetyping veel efficienter als men grotere teksten kwijt moet. 

Reputatie 5

Hallo Arjen,

Ook al wordt dit niet door Zenya zelf direct aangeboden het is op veel apparaten gewoon mogelijk om teksten in te spreken. Mobiele telefoons en tablets hebben al de mogelijkheid op het toetsenbord om in plaats van de tekst in te typen deze direct in te spreken. Deze wordt direct ingevoerd alsof je hem hebt in getypt. Ik heb het zojuist nog getest, het werkt voor flow formulieren en ook binnen de capture app. Dus voor het mobiel melden is het deels al mogelijk. Ik ben nog wel benieuwd hoe je deze functionaliteit ervaart Arjan, zie je hier nog tekortkomingen die het mobiel melden met spraak echt in de weg staan?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring