Vraag

Standaard bijlage bij melding

  • 16 March 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Badge +1

Is het mogelijk om bij het maken van een melding standaard een bijlage wordt toegevoegd? Reden van mijn vraag is dat de bijlage naar de actienemer wil sturen. Ik wil geen gebruik maken van de flow Word document genereren. 


3 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Beste @john van kollenburg,

 

Je kunt geen standaardwaarde instellen voor een veld van het type 'bijlage'.
De vraag hier is: welke bijlage wil je toevoegen?


Bijvoorbeeld: Gaat het om de inhoud van de melding, dan kun je wellicht beter de samenvatting van de melding correct inregelen en die in de mailtemplate voor de actienemer plakken.
Gaat het om een instructie, zet deze instructie als document in DOC en voeg een verwijzing toe aan de mailtemplate naar de actienemer 

Badge +1

Wat ik wil is eigenlijk een soort voortgangsflow. Leerlingen moeten een evaluatieverslag (Word document) in vullen. Dit wordt door een begeleider beoordeelt en dan krijgt de leerling het terug met opmerkingen. Daarna moet de leerling het document wederom aanvullen met de opmerkingen van de begeleider. En na een paar keer op en neer is er een goedkeuring. 

Hoi @john van kollenburg,

Misschien zou je iets kunnen doen met actiepunten om formulieren in te vullen? Je kunt dan meerdere formulieren voor meerdere statussen maken waarbij je dezelfde velden laat terug komen met eventueel extra velden. Een aantal velden kun je dan ook op ‘alleen lezen’ zetten.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring