Skip to main content
Beantwoord

Status niet zichtbaar in filter

  • March 23, 2023
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Wij willen graag onze meldingen kunnen filteren op de status waarin die zich bevind.

Alleen we kunnen enkel sorteren op actief en afgehandeld. De andere statussen van de workflow zijn niet zichtbaar.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Hieronder de workflow. Op de statussen In dienst en Uit dienst is niet te filteren.

 

 

Antwoord op het topic Cindy Segers

Hallo @Elke de Boer,

 

Zijn er wel meldingen aanwezig die in die statussen staan?
Zou je de statussen eens kunnen hernoemen in de workflow ( er een punt achter zetten en opslaan; daarna de punt terug weghalen).  Komen de statussen daarna wel zichtbaar in het filter? 

2 reacties

Cindy Segers
  • Zenya Product Specialist
  • 592 reacties
  • Antwoord
  • March 27, 2023

Hallo @Elke de Boer,

 

Zijn er wel meldingen aanwezig die in die statussen staan?
Zou je de statussen eens kunnen hernoemen in de workflow ( er een punt achter zetten en opslaan; daarna de punt terug weghalen).  Komen de statussen daarna wel zichtbaar in het filter? 


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Avonturier
  • 12 reacties
  • March 28, 2023

Dat heeft geholpen!

Dank!