Beantwoord

Statusovergang aanpassen ipv een enkele pijl een dubbele pijl

  • 5 January 2021
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Badge +2

Beste,

Kan iemand mij helpen ivm een statusovergang bij meldingen aub?

Ik had graag een dubbele pijl gehad waar ik een rode pijl heb geplaatst.

Ik heb momenteel enkel de statusovergang ‘onderzoeken’ geaccepteerd → in onderzoek.

Het probleem is dat er een melding niet kan afgesloten worden omdat het coördinatieformulier niet is ingevuld en als er maar een enkele pijl staat kan ik het document niet invullen omdat ik er niet meer aankan. 

Heeft iemand daar de oplossing voor? Zo ja, is het mogelijk de verschillende stappen door te geven hoe ik dit kan wijzigen aub.

 

Alvast bedankt

Ann

icon

Antwoord op het topic Silvia van Gils 6 January 2021, 08:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

@Alabeeuw Je kunt een dubbele pijl krijgen door beide statusovergangen te activeren in de workflow.

In het screenshot hieronder laat ik het zien.

Als je op de pijl van de statusovergang klikt zie je twee regels met statusovergangen (de tweede valt waarschijnlijk wat minder op als je eerste statusovergang goed gevuld is, je moet dan even naar beneden scrollen).

Zorg dat beide statusovergangen ‘actief = ja’ zijn, dan krijg je de gewenste ‘dubbele pijl’.

 

 

 

Badge +2

Beste,

Dank wel voor uw hulp. Maar ik geraak niet aan die 2 de lijn

Ik heb dus het volgende staan

Ik kan de andere statusovergang nergens aanmaken zoals van u 

Kan u mij daarmee helpen aub. Ik zie nergens hoe je een rubriek kan aanmaken om een statusovergang te maken.

Alvast bedankt

 

mvg

 

Ann

Reputatie 6
Badge +7

Als je deze niet ziet zou ik even contact opnemen met de servicedesk van @Infoland Zij kunnen dan even meekijken waarom het technisch niet lukt. 

Badge +2

Oke, dank u wel.

Fijne dag nog.

 

mvg

Ann

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring