Skip to main content

Is het mogelijk om per meldingstype sjablonen te gebruiken bij bijvoorbeeld het toewijzen van een actiepunt. Dit in plaats van de systeemsjablonen die voor alle meldingstypen gelden. 

Voor de ene melding wordt is het wenselijk om andere informatie te laten zien in het sjabloon dan bij een andere.

Dit is volgens mij al eens eerder benoemd in de community.

Alvast dank voor jullie reactie.

@jhollmann 

Ik denk dat topic Getoonde informatie bij een actiepunt uit FLOW | Zenya Community het gezochte antwoord bevat

Beste Chaim. 

Deze begrijp ik en weet ik ook aan te passen.

Maar  we hebben verschillende meldingstypen:

• Vim meldingen
  • Verbetermaatregelen
  • IB meldingen
  • enz.

Graag zou ik per meldingstype een andere berichtgeving willen sturen, met specifieke toelichting. Met andere woorden, per meldingstype een ander sjabloon.

Is dat mogelijk?

Hallo ​@jhollmann 

Voor het versturen van e-mails vanuit de workflow of bij meldingen kun je zelf sjablonen toevoegen onder Applicatiebeheer>Meldingen: Sjablonen voor e-mail en documenten.

Voor andere acties zoals het uitzetten van een actiepunt worden de systeemsjablonen gebruikt (Applicatiebeheer>Systeeminstellingen: Systeemsjablonen).  Hier kun je zelf geen sjablonen aan toevoegen.

Sinds versie 7.2 kun je wel het e-mailonderwerp van actiepunten aanpassen per meldingstype, zie  https://update.infoland.eu/2024/01/04/zenya-7-2-0-0/#toggle-id-16

Reageer