Beantwoord

Taakschema voor invullen van een formulier - actienemers wijzigen

  • 22 August 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Badge +2
  • Ervaren Avonturier
  • 14 reacties

Ik sta voor een raadsel. We hebben een taakschema op basis van een meldtype toegewezen aan een gebruikersgroep. De taak moet 1 maal uitgevoerd worden, door één van de toegewezen gebruikers. De gebruikersgroep is recent gewisseld, maar een oude gebruiker (die inmiddels uit de groep is) heeft nog een aantal taken gekoppeld op zijn naam, welke hij dus niet meer op gaat pakken ivm een functiewijziging.

Zowel als Administrator en als coordinator van het taakschema lukt het me niet om de toegewezen personen te wijzigen van die specifieke taken. Het lijkt alsof ik alleen de optie heb: zorgen dat de taak voltooid wordt óf de taak helemaal verwijderen.

Doe ik iets verkeerd?

icon

Antwoord op het topic Els Lowette 23 August 2023, 13:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@BGood 

Beste, heb je al eens naar deze vraag gekeken op de Community : 

misschien kan je hierin wel een antwoord op je vraag vinden...

 

 

Badge +2

 @Els Lowette Niet het antwoord dat ik wilde, maar wel een antwoord op mijn vraag. Thanks!

Wanneer een taak aan een gebruikersgroep wordt toegewezen, wordt de taak op het moment dat die wordt aangemaakt uitgezet bij alle gebruikers die op dat moment in de groep zitten. Je kunt de actienemers van een taak daarna niet meer wijzigen, je kunt inderdaad alleen de taak verwijderen.

Bij een volgende taak wordt de taak toegewezen aan de gebruikers die op dat moment in de groep zitten.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring