Skip to main content

Goedemiddag,

Wij hebben verschillende meldingstypes in gebruik. Onlangs heb ik hiervan de Engelse taalversies aangemaakt en ingeschakeld. Echter zijn deze in het portaal bij ‘Invullen’ nog met de Nederlandse titels weergegeven bij gebruikers die hun Zenya-instellingen op Engels hebben staan. Wanneer het formulier geselecteerd wordt, opent wel het Engelstalige formulier. Het probleem lijkt dus alleen bij de titels te liggen. Hoe krijg ik hier de Engelse titels te zien?

Alvast bedankt,

Asya

Hoi @AsyaBC,

Je kunt in Applicatiebeheer bij het betreffende meldingstype de titel van het formulier aanpassen.

Je gaat dan naar tabblad Formulieren en klikt daar op de Engelse taalverrsie van het formulier. Daarna kun je op ‘Eigenschappen wijzigen’ klikken en de titel vertalen naar Engels.


Hoi Inge, 

Dank voor je antwoord. Dit heb ik al gedaan, zie hieronder. Het probleem lijkt dus niet hier te liggen.

 


Hoi @AsyaBC,

Dan ga ik je vraag doorzetten naar onze servicedesk zodat zij het verder met je kunnen oppakken.


Om na het aanpassen van de taal de taalwijzigingen ook te zien, dient er afgemeld en opnieuw aangemeld te worden in Zenya


Reageer