Beantwoord

'Toewijzen aan' uitzetten

  • 24 January 2024
  • 5 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Binnen onze organisatie ligt de wens er om toewijzen aan na een statusovergang uit te zetten

 

Het gebeurt met regelmaat dat coördinatoren (ook al zijn ze goed geïnstrueerd en staat het tekstueel in de melding) meldingen toewijzen aan een andere afdeling.

Zo krijg je een ping pong effect wat wij niet willen.

Als wens zou ik hebben dat je deze optie na een statusovergang kunt uitzetten.

Of heeft iemand hier een tip voor hoe ik dit kan voorkomen?

 

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 29 January 2024, 15:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Beste @Ghislaine ,

Bij de actie "melding toewijzen" bepaal je aan wie je de melding toewijst. Standaard is dit aan de voorkeurscoördinator.

In volgende statusovergangen kun je de melding opnieuw toewijzen, bijvoorbeeld als iemand anders verantwoordelijk wordt voor de afhandeling van de melding.

Deze tweede actie kan desgewenst verwijderd worden van de statusovergang, waardoor de melding na de eerste statusovergang niet opnieuw toegewezen kan worden aan iemand anders.

Reputatie 3
Badge +6

@Marjolein vd Wijst maar die knop [“toewijzen aan” ] boven in de melding of in het meldingen overzicht blijft altijd zichtbaar die wil ik niet meer in beeld hebben. Al je weet waar ik die kan uitzetten is voor mij het gouden ei gevonden.. Ik hoor het heel graag van je.

Hallo @Ghislaine 

Het is niet mogelijk om de "Toewijzen aan” knop uit te schakelen of niet meer te tonen. Je zou hiervoor een nieuw idee kunnen toevoegen om deze uit te kunnen schakelen.

Er bestaan ook al wat andere ideeën m.b.t. het toewijzen van meldingen. Mogelijk kun je daar ook op stemmen.

 

Reputatie 3
Badge +6

@Cindy Segers Heb jij evt linken naar die ideeën dat ik daar mijn stem op uitbreng ik kan ze niet vinden.

anders maak ik wellicht een dubbele aan. Of zeg je maar er maar een aan.

@Ghislaine 

Oa. deze ideeën bestaan mbt het toewijzen van meldingen.

Voor het uitschakelen van de “Toewijzen” knop bestaat nog geen idee. Daarvoor kun je een nieuw idee toevoegen.


 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring