Beantwoord

Toewijzen van een melding aan een andere coördinator wanneer huidige coördinator de organisatie heeft verlaten

  • 15 June 2022
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

Badge

De coordinator van een bepaalde afdeling heeft de organisatie verlaten en de nieuwe coordinator is nu aangesteld.

Ik de tussentijd van 2 maanden zijn er 2 MIM meldingen die voor deze coordinator bestemd zijn gedaan die nu bij de Administrator zijn binnengekomen met het verzoek deze af te handelen.

Hoe kan ik deze meldingen naar de nieuwe coordinator laten versturen?

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 15 June 2022, 16:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5

Je kunt de nieuwe medewerker coördinator rechten geven. Dat is in principe voldoende om alles te mogen. Als je wilt dat deze medewerker ook alle taken mbt de melding krijgt kun je de melding aan hem/haar toewijzen.

Badge

Ik heb de nieuwe medewerker coordinator rechten gegeven.

Hoe kan ik de 2 MIM meldingen alsnog naar deze medewerker te sturen met het verzoek het beoordelingsformulier MIM in te vullen?

Reputatie 5
Badge +5

@Hilma van Asperen 

Als het account van de coördinator die uit dienst is nog bestaat in je Zenya omgeving, dan kun je alle rechten en openstaande taken van die medewerker per module (FLOW, DOC, etc) aan 1 ander persoon overdragen, zie Verantwoordelijkheden en rechten overnemen van een andere gebruiker | Infoland Community

Badge

Hoi Chaim, dat pas ik altijd toe bij vertrek van medewerkers maar de vorige manager heeft geen account meer. Is al 4 maanden geleden vertrokken bij Rijndam.

Reputatie 5
Badge +5

@Hilma van Asperen 

In dat geval zijn de volgende zaken belangrijk om te weten, zie ook de schermafdrukken ter verduidelijking:

  • Worden nieuwe meldingen standaard toegewezen aan de zogeheten voorkeurscoördinator? Zo ja, dan dien je de nieuwe coördinator als 1e voorkeurscoördinator in te stellen
  • Voor reeds bestaande meldingen geldt dat de nieuwe coördinator de melding kan openen en vervolgens de melding aan zichzelf kan toewijzen. Indien gewenst kan hij/zij ook openstaande actiepunten aan zichzelf (of iemand anders toewijzen)
Klik op "Toewijzen” om een melding toe te wijzen aan een andere eigenaar (en eventueel zelfs een andere OE). Klik op een openstaand actiepunt als je de actienemer wil wijzigen.
 
Klik op "Wijzigen” om het actiepunt aan iemand anders toe te wijzen dan aan "Cursist01”

 

Badge

Hoi Chaim,

Het is gelukt. Dank voor je ondersteuning.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring