Sinds een poos verwerken we klachten van clienten in Zenya. We willen graag uitleg over wat er nog meer mogelijk is dan alleen het in Zenya zetten. Is daar een training voor?
Sinds een poos verwerken we klachten van clienten in Zenya. We willen graag uitleg over wat er nog meer mogelijk is dan alleen het in Zenya zetten. Is daar een training voor?
Hallo
In welke richting denk je dan? Rapportage, management diagrammen ...
Hallo
Goed bezig, wij binnen het ETz verwerken de klachten reeds enkele jaren in Zenya Meldingen.
Het meldformulier is kort ingestoken en ook Extern gezet zodat we voldoende info hebben om de klachten verder op te pakken. Daarna gaan de klachtenfunctionarissen er verder mee aan de slag. Zij registeren verdere info in een coördinator formulier. Daarin hebben we ook registratievelden die we makkelijk kunnen gebruiken in het Dashboard. Zodra ze in een overleg zitten pakken ze het dashboard erbij en kun je makkelijk kijken wat er speelt. Verder kun je er uiteraard rapporten over draaien die je weer kunt gebruiken in bijvoorbeeld een jaarverslag. Daarnaast maken wij ook relaties aan met meldingen incident patiënt en of claims en of calamiteiten.
Wellicht heb je hier iets aan.
Bedankt
In de module ‘meldingen’ zet onze klachtenfunctionaris de klachten. Verder wordt het niet gebruikt. Maar er is natuurlijk meer mogelijk. Ik ben documentbeheerder van Zenya en ondersteun de klachtenfunctionaris en wil graag weten hoe je een rapportage maakt? En je schrijft ‘registratievelden die we makkelijk kunnen gebruiken in het Dashboard’; hoe doe je dat dan?
Relaties aanmaken met meldingen incident patient of claims of calamiteiten: wat houdt dit allemaal in?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.