Skip to main content

Beste Infoland community-leden,

In ons laboratorium gebruiken we meldingen om verschillende opleidingen van onze laboranten te registreren. Alleen is het zo dat we alle opleidingen één voor één moeten uitsturen naar iedere laborant individueel, wat natuurlijk een beetje omslachtig is. Ik heb geprobeerd om bij het veld “Labomedewerkers” de optie “ Selecteren van meerdere opties” aan te vinken in de hoop dat dit het probleem zou oplossen, maar dit werkt niet. De melding komt maar bij één laborant terecht.

Idealiter zou het de bedoeling zijn dat we verschillende opleidingen aan verschillende laboranten zouden kunnen uitsturen in een klik. Heeft iemand hier ervaring mee of zijn er collega’s met andere ideeën?

Alvast bedankt,

Alexander

Hallo ​@Alex794,

Uit je vraag haal ik dat je Zenya FLOW hiervoor inzet, klopt dat? Mag ik vragen hoe je dat uitzetten precies hebt geregeld momenteel, kun je iets meer context en info geven over hoe je dat nu hebt ingericht?

Wanneer het uitzetten bijv. via een mailbericht is, dan is het mogelijk alle gebruikers in een veld, de mail te laten ontvangen. 

Kelly de Jong

Hallo ​@Alex794,

Uit je vraag haal ik dat je Zenya FLOW hiervoor inzet, klopt dat? Mag ik vragen hoe je dat uitzetten precies hebt geregeld momenteel, kun je iets meer context en info geven over hoe je dat nu hebt ingericht?

Wanneer het uitzetten bijv. via een mailbericht is, dan is het mogelijk alle gebruikers in een veld, de mail te laten ontvangen. 

Kelly de Jong

Dag Kelly,

Het klopt inderdaad dat we Zenya Flow gebruiken voor het registreren van onze opleidingen. In onderstaande screenshot kan u zien hoe dit formulier opgebouwd is. Hier selecteer ik de werkpost/ de medewerker alsook de opleiding. Dit wordt dan verstuurd naar de labomedewerker in kwestie. Al deze velden zijn gekoppeld aan kaartenbakken. Zoals ik al zei, zou het idealiter zijn, mochten hier meerdere opleidingen en labomedewerkers gekozen worden.

Reageer