Vanuit melding verwijzen naar documenten in DOC

  • 1 June 2022
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Wij missen dat er geen link gemaakt kan worden naar de document of proces in DOC. Ook handmatig link toevoegen werkt niet want dit wordt platte tekst.

Bij sommige stappen willen wij verwijzen naar een protocol of proces. Denk bijvoorbeeld aan het maken van een prisma-analyse maar ook document dat afhandeling van specifiek proces beschrijft. (inhoud en niet de technische inrichting die je met Flow ondersteunt) 

Zie ook Verwijzing aanmaken in 'wat ga ik doen'-tabel | Infoland Community

 

En de directe koppeling aan het juiste e-mailsjabloon.

 

Zie ook 'Wat ga ik doen'-tabel direct juiste emailsjabloon koppelen | Infoland Community


5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@Silvia van Gils Ik zie nu dat dit al een Idee is dat op de backlog staat. Ik ben daarom in dubio: zullen we dit topic verwijderen of niet?

Reputatie 6
Badge +7

Het was ook meer het idee om de lezers uit het andere topic, waar ik bovenstaand bericht in had geplaatst, te attenderen op dat topic.

Reputatie 1
Badge +1

Hier hetzelfde probleem/verzoek. Bij storingsmeldingen die binnenkomen wil ik kunnen verwijzen naar een overzicht van meest voorkomende oplossingsrichtingen.

Ook moet bij bepaalde storingen een door de fabrikant gemaakt formulier ingevuld worden zodat het product retour gestuurd kan worden en onderzocht. Het zou fijn zijn als dat direct vanuit de melding te openen is. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben inmiddels wat verder gekomen met het ontwerpen van een formulier en heb volgens mij de oplossing gevonden (mits dit is wat jij ook bedoeld @Silvia van Gils )

Wanneer je in het formulier bij Opmaak een toelichting toevoegt kun je hierin een link zetten naar een document in DOC. 

Voor ons ziet het ernaar uit dat dit bovenstaand probleem oplost. 

 

Reputatie 6
Badge +7

Ik ben inmiddels wat verder gekomen met het ontwerpen van een formulier en heb volgens mij de oplossing gevonden (mits dit is wat jij ook bedoeld @Silvia van Gils )

Wanneer je in het formulier bij Opmaak een toelichting toevoegt kun je hierin een link zetten naar een document in DOC. 

Voor ons ziet het ernaar uit dat dit bovenstaand probleem oplost. 

 

Hoi suzanne,

Deze functie kennen we en gebruiken we ook. Alleen hebben we ook de wens om in de Wat ga ik doen-tabel links te kunnen plaatsen, omdat je daar de stappen in het proces beschrijft. Het is vaak net een andere links of andere inhoud dan die we in het formulier plaatsen.

 

Maar de techniek zit inderdaad al in Flow verwerkt, nu nog op de juiste plek ;-)

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring