Beantwoord

Veld aanpassen in meerdere meldingen tegelijk

  • 13 June 2023
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Badge +3

Hoe kan ik de waarde van een veld aanpassen voor meerdere meldingen tegelijk (van dezelfde meldingstype)? 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 20 June 2023, 15:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@j.schilder 

Kun je toelichten waarom hier behoefte aan is?

Badge +3

Hallo Chaim,

We registreren onze competenties nu via een formulier in FLOW. Inmiddels is een van onze teamhoofden uit dienst. Dus ik wil het veld "leidinggevende” in een keer voor veel medewerkers (dus meerdere "meldingen”) kunnen veranderen. Net zoals bij DOC waar je meerdere documenten kunt aanvinken en een veld aanpassen. 

Hoi @j.schilder,

In FLOW is er geen mogelijkheid om een veld in meerdere meldingen tegelijk aan te passen, je dient dit handmatig bij elke melding afzonderlijk te doen.

Badge +3

Hallo Inge,

Dat is heel jammer. Omdat een leidinggevende inmiddels uit dienst is, wordt zijn naam uit alle meldingen verwijderd waardoor onze rapportages niet meer werken. Bij DOC worden de namen van vorige gebruikers nog weg getoond nadat hun account verwijdert is. Als we een veld bij meerdere meldingen niet kunnen aanpassen, dan tenminste de ingevulde gebruikers laten staan zodat rapportages nog werken.

Dat namen verdwijnen uit meldingen wanneer een account verwijderd is, is eigenlijk een groot probleem voor alle meldingen. Voor de RvA moeten we alles kunnen aantonen voor een cyclus van minimaal 4 jaar. 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi j.schilder

Dit is voor het eerst dat ik hoor dat een rapport wordt gebaseerd op de naam van een leidinggevende i.p.v. de afdelingen van die leidinggevende. Uit je beschrijving maak ik namelijk op dat je een filter op die specifieke naam gebruikt.

Is er geen ander criterium te bedenken dat hetzelfde resultaat oplevert?
Ik veronderstel namelijk dat de keuze voor die specifieke naam voortvloeit uit een of enkele specifieke inhoudelijke aspecten van de melding…

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring