Skip to main content

Bij het aanpassen van een klachtenformulier word ik door het systeem verplicht het veld organisatie-eenheid te gebruiken. Dat veld stel ik in op een standaardwaarde (onze organisatienaam), keuzerondjes en uitklapmenu tot 8 regels en vervolgens rolt het uit tot de eerste eenheid van het tweede niveau. Alle andere 63 of 67 eenheden zijn onzichtbaar en ook niet te bereiken door scrollen, want scrollen lukt niet.

Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd zie en hoe ik dit kan oplossen? 

Applicatie kant van het formulier.
 
gebruikerskant van het formulier
​​​​​​

Ik hoor het graag,

Hartelijke groet, Sanne Poort, beleidsondersteuner Silverein

kan het zijn dat je geen meldrechten hebt op andere organisatie-eenheden?


Dag Job,

 

Bedankt voor jouw snelle reactie. Voor de zekerheid heb ik het nogmaals gecontroleerd. Alle onderwerpen hebben meldrechten en zijn aan een (eerste voorkeurs)coördinator gekoppeld.

 


Het lek lijkt boven. Job heeft mij op het juiste spoor gezet. De hoofdlocatie (Silverein) had geen meldrechten, omdat er op die overkoepelende locatie niet gemeld moet kunnen worden. Nu de klachtenfunctionaris meldrechten gegeven en het hele menuutje rolt vrolijk uit.

Zo fijn als het weer werkt!

 


Reageer